Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij contact met u op om een geschikte installatiedatum af te spreken. Op de afgesproken dag komt onze ervaren monteur langs om de kraan vakkundig te installeren. Na installatie wordt de kraan getest om ervoor te zorgen dat alles naar behoren werkt.
Betaling vindt plaats na de installatie. U ontvangt een factuur nadat de kraan succesvol is geïnstalleerd en getest. U kunt vervolgens betalen via de door u gekozen betalingsmethode.
Ja, alle prijzen die op onze website vermeld staan, zijn inclusief installatiekosten. Er zijn geen verborgen kosten; u betaalt de prijs die u ziet op de website.
Als u problemen ondervindt met de kraan na de installatie, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij Zullen er dan alles aan doen om uw problemen zo snel mogelijk op te lossen
Ja, u kunt uw installatiedatum wijzigen. Neem minstens 24 uur van tevoren contact op met onze klantenservice om een nieuwe afspraak te maken. Wij zullen ons best doen om een nieuwe, geschikte datum voor u te vinden.
Mocht u contact met ons willen opnemen dan kunt u dat doen via ons contactformulier