Hoe werkt het installatieproces van een kraan?

Na het plaatsen van uw bestelling nemen wij contact met u op om een geschikte installatiedatum af te spreken. Op de afgesproken dag komt onze ervaren monteur langs om de kraan vakkundig te installeren. Na installatie wordt de kraan getest om ervoor te zorgen dat alles naar behoren werkt.

Wanneer moet ik betalen voor de installatie van mijn kraan?

Betaling vindt plaats na de installatie. U ontvangt een factuur nadat de kraan succesvol is geïnstalleerd en getest. U kunt vervolgens betalen via de door u gekozen betalingsmethode.

Zijn de prijzen op de website inclusief installatiekosten?

Ja, alle prijzen die op onze website vermeld staan, zijn inclusief installatiekosten. Er zijn geen verborgen kosten; u betaalt de prijs die u ziet op de website.

Wat als er problemen zijn met de kraan na installatie?

Als u problemen ondervindt met de kraan na de installatie, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij Zullen er dan alles aan doen om uw problemen zo snel mogelijk op te lossen

Kan ik mijn installatiedatum wijzigen na het maken van een afspraak?

Ja, u kunt uw installatiedatum wijzigen. Neem minstens 24 uur van tevoren contact op met onze klantenservice om een nieuwe afspraak te maken. Wij zullen ons best doen om een nieuwe, geschikte datum voor u te vinden.

Hoe kan ik contact opnemen?

Mocht u contact met ons willen opnemen dan kunt u dat doen via ons contactformulier